Tuesday, April 27, 2010

~~sEpErTI YaNg kUjAnGkA tErjAdi~~




Assalamualaikum n slmt sjahtera sume..sihat ke sume..hrp2 sihat la cm aku ye..hehe..Erm...ape nk cite ea kt cni...exm ade 1paper ag..BAHASA MELAYU lak 2..aduyai,dpt jwb ke x ak nt..riso ni!!tp riso2 aku ni smpat ag aku g queensbay arini..haha..teruk btul bdk nm eni ni kn..org tgh2 kalut dok pk sal exm,tp ang leh p jln2 ag...apo nk jd la ngn ang ni??*wake up eni!!!!

Then nk dijadikan citenye,mule2 aku janji ngn donna nk p mkn Mcd je..tp bile jnji makin melalut so tersampai la aku ngn donna ke queensbay..haha...lps zhor kitorang kua,dlm kul 3lbh cm2 la...then smpi2 kt cne,aku da psg niat nk bli ape...sejak kt blik ag,aku da agk ape yang aku nk beli..smpi cne,donna ajk cri kn ksut for her mum...so we go la
...*broken pnye english..hehe.lps cari ksut mak donna tp xjmpe,aku terus ajk donna p satu tmpat yang wajib aku singgah ble mai mana2 shopping cmplex..hahah..the answer is POPULAR...hehe..

smpi c2,aku rs korg da tw ape y akan aku beli kn??teka la..teka la..hehe..mate aku terus tertancap pada novel idamanku..hajat kt ati ni,igt nk bli satu je da,tp takdir telah menentukan segalanye..haha..mmg nsb 3bji novel aku nk ade kt rak ms 2..igt kn xde..da ade,terus je la ak amik ketiga2nye..hahaha..mmg kje giler bg sesetengah org tp bkn bg aku..bg aku 2 satu kepuasan..even da ujung2 sem,duet pn makin smput..hehe..tp sbb minat n suke pnye psl,aku terpkse pejamkan mate ble bayar hrga novel 2 kt kaunter...nsb bek ade members card POPULAR,so dpt la murah kct drpd harga biase...nk tw bpe murahnye hrga 3bj nvel yang aku beli 2?nk tw ke?tnye la kalau nk tw..hehee..tp xpela,xnk tny pn aku akan bgtw ngn seikhlas hati..hehe..hrgenye xde la mahal mane ble lps diskaun....cume rm52.20 JEEEE!!!!!hehe..sblum diskaun rm58 sumenye..so kire murah la 2 kn..hahaa..klu nk ikt kn,members card POPULAR aku 2,tarikh exp die 30hb april 2010..so mknenye xlame ag la nk exp..so aku mengambil langkah bijak untuk menggunakannye selagi ade mase..hahaa..sbb 2 aku bedal smpi 3bji novel sekaligus...card 2 nt sem dpn la ak renew yang baru...klu renew sem ni pn,bkn berbaloi pn sbb kt lipis 2 xde POPULAR pn...haha..

Yang aku peliknye ngn diri aku sendiri,bile nk gne duet tuk bli buku pelajaran,bkn main berkire lagi...klu boleh nk kua kn calculator tuk kire bpe perbelanjaan aku nk bli bku ilmiah...tp bile tibe time nk bli novel,huh!pejam mate je aku baya kt kaunter..bkn sbb da xterlebih duet ke ape..tp sbb suke pnye pasal,ak tpakse pejamkan mate byar hrga novel even duet xbpe nk ade..duet tgh smput pn jd segar ble pk psl novel..hahha..dahsyat btul aku ni kan..

DAN seperti yang kujangka terjadi,aku telah berjaya mendapatkan 3biji novel sblum pulang ke desa tercinta yang nun jauh berada di Kuala Lipis..dlu aku pernah ckp kt diri sndiri n kwn2,yang aku takkan bli novel da tuk sem ni,ckup la hnya 11bji..but see...today i got 3 more novels..haha..kte da xnk bli da,tgk2 ade jgk..sbb 2 aku mls nk singgah kt POPULAR..klu dah singgah,2 la pdahnye...tp xpe,sumenye untuk aku.bkn untuk orang lain...hehe..novel2 y ade gmbr kt cni ni la yang aku bli td..hehe..
stakat ni je la cite yang aku nk kongsikan ngn korang sume..nt ade cite,aku gitaw ag ye syg2 ku sekalian~~



0 comments:

background